Douwe Bob verrast Nederlandse creatieven op Cannes Lions

Foto: Nieuws.nl

Niet alleen Nederlandse creatieven kwamen samen op het Cannes Lions festival om ons landje te vertegenwoordigen, ook muzikant Douwe Bob bracht een bezoek aan Frankrijk. Met een intiem concert wist hij een verpletterende doch ontspannen indruk te maken tijdens het internationale tripje. “Mijn echte Europese tour moet nog beginnen.”

Het Cannes Lions festival is inmiddels afgelopen en we mogen het gerust een succes noemen voor de Nederlandse delegatie; de 45 ambassadeurs en 25 partners van de Embassy of Dutch Creativity. Het meest bekroonde Nederlandse werk was dit jaar met 16 awards het ING-project The Next Rembrandt van Amsterdams reclamebureau JWT. Daarnaast zijn alle borrels, bbq’s en feesten in de zon weer een goed moment geweest voor het creatieve en zakelijke netwerk binnen- en buiten Nederland.

DSC_0384-V3-72dpi-950
Foto: Nieuws.nl

Douwe Bob

Tijdens de handelsmissie werd er alles aan gedaan om Nederland wereldwijd bekendheid te geven. En welke graag geziene gast past daar beter bij dan ons Eurovisiesongfestival-talent Douwe Bob? Nieuws.nl vroeg hem naar zijn succes na zijn deelname aan het muziekspektakel. “Het is voor ons nog nooit zo druk geweest; nieuwe plaat, nieuwe reizen en nieuwe kansen. Echter is dit optreden in Cannes een snoepreisje. We moeten Europa helaas nog veroveren, dat is een grote uitdaging, en dan moet mijn echte Europese tour nog beginnen”, vertelt hij.

De Nederlandse creatieven gaven Douwe Bob in elk geval opnieuw Douze Points.
Bekijk hier de beelden van het optreden.

douwe
Foto: Nieuws.nl

Lees meer:

Meer lezen over het Cannes Lions festival 2016? Alle inspirerende interviews met toonaangevende creatieven uit de Nederlandse design- en reclamewereld vind je hier: